دات نت نیوک

شرکت بازار فرش ری پارسیان، با بیش از یک دهه حضور در حوزه بازرگانی فرش ماشینی و با اعتقاد به اینکه سرمایه های اصلی هر سازمان نیروی انسانی آن می باشد، جذب و توسعه افراد متخصص و سخت کوش را سرلوحه راهبردهای خود قرارداده است. شما برای پیوستن به ما، می‌توانید به جدول فرصت های شغلی که در همین بخش قرار دارد، مراجعه نمائید و چنانچه خود را واجد شرایط ارسال درخواست کار می‌دانید، فرم مربوطه را تکمیل و ارسال نمایید. رزومه های ارسالی در بانک رزومه ثبت می شود و متناسب با نیاز های استخدامی مورد بررسی قرار می گیرد پس از ارزیابی اولیۀ، بر اساس رویه‌های سازمانی با شما تماس گرفته خواهد شد.

شرایط احراز

تخصصی :

  •   آشنایی با اصول و مفاهیم بازاریابی و فروش
  •   آشنایی با اصول و مفاهیم برندینگ
  •   آشنایی با اصول و مفاهیم تبلیغات
  •   آشنایی با نرم افزار های سازمانی
  •   تسلط به نرم افزارهای آفیس
  •   آشنایی با تحقیقات بازار
  •   آشنایی کافی با زبان انگلیسی
  •   آشنایی با طراحی و تدوین کمپین های برندینگ
  •   توانایی کار گروهی
  •   مسئولیت پذیری
  •   راستگویی و رازداری

عمومی:

  •   داشتن حداقل مدرک کارشناسی
  •   داشتن حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط و مفید
  •   آشنایی با ICDL

 

تخصصی :

  •   پورتال سازمان
  •   نرم افزار CRM
  •   تجزیه و تحلیل آماری
  •   اصول و فنون مذاکره

عمومی:

  •   حداقل مدرک كارشناسی
  •   حداقل 3 سال سابقه كاری مرتبط
  •   آشنایی با ICDL
  •   داشتن حداقل مدرک کارشناسی
  •   داشتن حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط و مفید
  •   آشنایی با ICDL
  •   آشنایی با اصول و فنون نامه نگاری رسمی و اداری
  •   آشنایی با روند ثبت و پیگیری مراسلات

عمومی:

  •   حداقل مدرک کارشناسی
  •   ترجیحا در رشته های مدیریت منابع انسانی، مهندسی صنایع، MBA و سایر گرایش های مدیریت
  •   حداقل 4 سال سابقه کاری مرتبط
  •   آشنایی با ICDL

تخصصی :

  •   مسلط به فرایندهای شناسایی، جذب، استخدام و تحلیل آزمونهای استخدامی
  •   مسلط به انواع روش های مصاحبه
  •   مسلط به تحلیل روانشناسی شخصیت
  •  آشنا به اصول و فرآیندهای منابع انسانی

تخصصی :

  • آشنا به برنامه ریزی نیروی انسانی
  • مسلط به کارگزینی و امور پرسنلی
  • مسلط به قانون کار و تامین اجتماعی
  • مسلط به سیستمهای حضور و غیاب و کارکرد
  • آشنا به سیستمهای حقوق و دستمزد
  • آشنا به اصول و فرآیندهای منابع انسانی
  • آشنا به مدلهای تعالی سازمانی

عمومی:

  • حداقل مدرک كارشناسی ترجیحا در رشته های مدیریت منابع انسانی، MBA و سایر گرایش های مدیریت
  • حداقل 4 سال سابقه کاری مرتبط
  • آشنایی با ICDL

عمومی:

  •   حداقل مدرك کارشناسی ترجیحا
  •   حداقل 2 سال سابقه کاری مرتبط
  •   آشنایی با ICDL

تخصصی :

  •   اصول فروش و بازاریابی
  •   اصول و فنون مذاکره
  •   تجزیه و تحلیل آماری

عمومی:

  • حداقل مدرک كارشناسی ارشد
  • رشته های حسابداری، مدیریت مالی و اقتصاد
  • حداقل 5 سال سابقه كاری مرتبط
  • آشنایی با ICDL

تخصصی :

  • قانون چک
  • اصول حسابداری
  • تجزیه و تحليل آماری
  • حسابداری مالی
  • قوانين بيمه ای
  • مسئوليت پذیری
  • اصول سرپرستی
  • مدیریت تعارض
  • حل مسئله
  • هماهنگی و هدایت كارهای تيمی
  • اصول و فنون مذاكره
  • برنامه ريزی ،هدايت و هماهنگی و كنترل فعاليتهای مالی
  • برنامه ريزی و ارائه پيشنهادات وسياستهای اعتباری و وصول مطالبات
  • تامين مالی و اعمال مديريت بر وجوه نقـد و ساير دارائيهای پولی
  • پيش بينی و طرح ريزی بلند مدت وجوه لازم برای سرمايه گذاری
  • انجام تجزيه و تحليل های ترازنامه و سود وزيان و صورت منابع و مصارف واحدهای مختلف

تخصصی :

  •   آشنایی با قانون چک
  •   مسلط اصول حسابداری
  •   مسلط به تجزیه و تحليل آماری
  •   مسلط به حسابداری مالی
  •   مسلط به قوانين بيمه ای
  •   مسئوليت پذیری
  •   آشنا به اصول سرپرستی
  •   آشنا به مدیریت تعارض
  •   توانایی حل مسئله

عمومی:

  •   حداقل مدرک كارشناسی
  •   ترجيحا رشته های حسابداری، مدیریت مالی و اقتصاد
  •   حداقل 3 سال سابقه كاری مرتبط
  •   آشنایی با ICDL

تخصصی :

  • آشنایی با ICDL
  • حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط
  • صادق، امین،وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • آشنایی به اصول و فرایند انبارداری
  • آشنا به امور انبارگردانی

عمومی:

  •   حداقل مدرک کارشناسی
  •   حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط
  •   آشنایی با ICDL
  •   روابط عمومی قوی صبر و حوصله زياد، پشتکار و پيگيری بالا
  •   متعهد به برنامه ريزی، کار گروهی و چارچوبهای زمانی
  •   متعهد به کيفيت، خالق و نوآور در کار و دارای ديدگاه استراتژيک به امور مربوطه
  •   داشتن ديدگاه سيستمی و مهارتهای تحليلی

تخصصی :

  •   طراحی استراتژی بازاريابی و فروش
  •   اجرای برنامه های توسعه و ارتقای برند
  •   شناسايی مشتريان شرکت، دسته بندی آنها و سازماندهی نحوه پاسخگويی به انتظارات و نيازهای آنها
  •   توسعه فرصت‌های فروش و مشارکت با هدف افزايش فروش و توسعه سهم بازار شرکت
  •   تأمين و به روزآوری نيازهای اطلاعاتی مشتريان از طريق کانالهای ارتباطی مختلف
  •   تبيين سياستهای قيمت گذاری و ارائه تخفيفهای مناسب در زمان مناسب
  •   ارتباط مستمر با مشتريان کليدی و مديران شرکت و سازماندهی تجربيات و اطلاعات آنها
  •   سازماندهی و آموزش نيروهای فروش و فروشندگان شرکت در دفاتر فروش

عمومی:

  •   دارای حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط
  •   داشتن حداقل مدرک کارشناسی
  •   آشنایی با ICDL

تخصصی :

  •   تسلط کامل به زبان انگلیسی
  •   تسلط بر فنون نامه نگاری های تجاری به زبان خارجی
  •   طراحی استراتژی بازاريابی و فروش و خرید در خارج از کشور
  •   آشنایی با اصول و فنون مذاکرات تجاری

توجه:

اطلاعات مندرج در این پرسشنامه کاملاً محرمانه تلقی شده و به هیچ عنوان در اختیار اشخاص یا موسسات غیر قرار نخواهد گرفت .پيش از آنکه به پر کردن اين فرم مشغول شويد!

از علاقه‌مندی شما در پيوستن به بازار فرش ری سپاسگزاريم .

پر کردن پرسشنامه‌ای که پيش رو داريد ، می تواند اولين قدم در آغاز يک مرحله جديد در زندگی شما باشد .

فرصت های شغلی

شرکت بازار فرش ری به عنوان یکی از شرکت‌های باسابقه، فعال و مطرح در بازار فرش، محیط بسیار مناسبی برای پذیرش استعدادهای جوان و نخبه فراهم آورده است. چنانچه شما دارای تخصص و تجربه در سمت های زیر هستید، می‌توانید فرم های زیر را تکمیل و ارسال کنید، پس از بررسی‌های لازم با شما تماس گرفته خواهد شد.(به رزومه های ساکنین تهران و حومه ترتیب اثر داده خواهد شد.)

����� ����