دات نت نیوک
درباره فرش ری

شرکت فرش ری با بهره‌گیری از توانمندی‌های پرسنل متخصص و به‌پشتوانه سال‏ها تجربه و خوش‌نامی در حوزه تجارت فرش ماشینی در کشور فعالیت می‌نماید. این شرکت با توکل بر خدا و همکاری با کارکنان خلاق و متخصص و استفاده از ماشین آلات بروز تولید و تنوع زیاد محصولات، به‏عنوان شرکتی توانمند در بازار فرش ماشینی ایران شناخته‌شده است. تلاش برای ایجاد و حفظ ارتباط سیستماتیک با مشتریان و پاسخگویی به علایق و انتظارات آنان از طریق تنوع بالای سبک، طراحی، رنگ، سایز و قیمت محصولات، از اصول اساسی شرکت فرش ری است. شرکت فرش ری با توجه به برخورداری از امکانات سخت‌افزاری و نرم افزاری توانمند در حوزه فرش ماشینی، امکان حضور در بازار عمده‌فروشی، خرده‌فروشی و حضور مستقیم در قالب فروشگاه‌های تخصصی را دارد. شرکت فرش ری پتانسیل تولید محصولات خاص و سفارشی با توجه به طرح، سبک‌، اندازه و مواد اولیه درخواستی را دارد. شایان‌ذکر است این شرکت سیاست‌های کاری خود را به‌گونه‌ای در نظر گرفته است که همواره پیرو اصول اسلامی حاکم بر جامعه باشد و در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی نظیر قطع وابستگی به خارج از کشور و سودآوری مشروع گام بردارد.


ماموریت ها

تولید، تأمین و عرضه فرش‏های متنوع ماشینی از برندهای منتخب و مطرح ایرانی و ارائه خدمات با کیفیت برتر و نوآورانه به مشتریان.

اهداف

1

ارتقای کیفیت طراحی و تولید از طریق انجام مستمر فعالیت‌های تحقیق و توسعه

2

جذب، نگهداشت و توسعه مشتریان از طريق نوآوري در خدمات و افزایش مستمر رضایت مشتريان

3

بهبود و ارتقای دانش و مهارت منابع انسانی

4

توسعه صادرات فرش ماشینی در حوزه بازار و تنوع محصولات

محصولات

عمده محصولات این شرکت شامل انواع فرش، شگی، پادری، کناره، قالی‏های کوچک‌پارچه و بزرگ‌پارچه، فرش‏های مربوط به فضای بیرونی و درونی و موکت است که با استفاده از بهترین درجه کیفی مواد اولیه نظیر اکرولیک، پلی‌استر، ویسکوز، پلی‌پروپیلن، هیت‌ست، فریز و ... تولید می‌شود.

مزیت های رقابتی

راهکاری صحیح در انتخاب فرش ماشینی با بهره گیری از انواع سلایق، نیازها و کاربردها

ارائه محصولاتی با کیفیت شامل تنوع در سایز، مواد اولیه، بافت، طرح ، نقش و رنگ همراه با قیمت رقابتی

امکان بافت طرح و تصاویر درزمینه ی فرش طبق درخواست و نظر مشتریان در بخش عمده

خدمات پشتیبانی سریع و دقیق به مشتریان

خدمات به مشتریان

  •   اخذ و پایش نظرات، انتقادات و پیشنهاد‌ها و امکان ارائه خدمات اختصاصی به مشتریان
  •   فراهم آوری شرایط انتخاب آگاهانه با توجه به امکان مقایسه محصولات از نظر قیمت و کیفیت
  •   اولویت قراردادن و ارج نهادن به حقوق مشتریان و مصرف‌کنندگان

شایان‌ ذکر است بر اساس روش اجرایی مصوب شرکت، تمامی پیشنهاد‌ها، درخواست‏ها، انتقادات، شکایات، تقدیر‌ها و به‏طور کل همه بازخوردها دریافتی از مشتریان درکمترین زمان ممکن پایش شده و نتایج اقدامات و پاسخ مشتریان، به‌شکل شایسته اطلاع‌رسانی می‌شود. بازار فرش ری فرآیند دریافت، بررسی، پیگیری و ارائه پاسخ بازخوردهای مشتریان را مطابق استاندارد جهانی سیستم مدیریت کیفی رضایت مشتریان اجرا می‌نماید و نگاه مدیران شرکت به بازخوردهای دریافتی از مشتریان به‌عنوان فرصتی جهت بهبود و توسعه روندهای کاری شرکت است.

����� ����